Tietoa mainostajalle ›

harmaa paita

9.12.2012

kuva

kuva

(harmaa kollari Filippa K / valkoinen paitis Lexington / nahkahousut HM Trend (saatu) / nilkkurit Acne)

Olen aika ihastunut paitapuseron ylös saakka napittamiseen ja sen pukemiseen erilaisten toppien alle. Kaikki kesäiset neulospaidat muuttuvat talvisemmiksi kerrostamalla niitä paitisten päälle. Tuollainen körttilookki näyttää virkistävältä. Myös neulemekon alla ylös saakka napitettu paitis näyttää varmasti kivalta, pistän ainakin itse kokeiluun. Sellainen pyöreäkauluksinen paitapusero olisi myös kaunis.

Sain Canonilta lainaksi heidän uuden minijärkkärinsä EOS M:n. Olen nyt napsinut sillä kahtena päivänä pimeän ajan kuvia, ainakin kamerassa riittää todella hyvin valovoimaa. Minulla on versio, jossa on kiintä 22 mm objektiivi. Kamerassa on huikea kosketusnäyttö, jossa on niin paljon ominaisuuksia, etten ole vielä ennättänyt paneutua niihin. Anna Maija nappasi nämä kuvat tuolla kameralla. Odotan kovasti, että pääsen testailemaan kameraa myös valoisaan aikaan.

Sen olen jo päättänyt, että jonkin minijärkkärin tarvitsen, niin kätevältä pieni ja laadukas paketti tuntuu. Muotibloggaajan ehdoton käsilaukkuvehje. Saa kertoa omia mielipiteitä ja kokemuksia eri merkeistä!

I like to layer different short sleeved tops over white crisp shirts, and I think they look good when the collar is buttoned all the way up. I must try one of these white shirts under a sweater dress too.

I got an EOS M camera from Canon for a test. I have not had time to try it much yet, but those few pics I already took look really good, even with the poor lighting conditions.

6 comments

  1. Minulla on valkoinen Olympuksen E-PL3 ja olen ollut siihen tyytyväinen, pieni koko on tosi hyvä ja kamera on tosi kaunis. Mukana tullut kit-objektiivi on melko surkea zoom, ei kovin valovoimainen (F/3.5). Ajatuksissa on ostaa joku kiinteä, valovoimaisempi objektiivi. Kamera on tosi helppokäyttöinen, eikä ainakaan minulle ole tullut mieleen kaivata mitään ominaisuutta mitä tuossa ei olisi... Tosin tuo onkin ensimmäinen järkkäri, joka minulla on ollut ja valokuvaamisessa vielä paljon opeteltavaa...

    VastaaPoista
  2. Petrasofia9/12/12 17:46

    Hei,

    Mahtaisiko sinulle olla hyviä vinkkejä miesten laadukkaista valkoisista t-paidoista? Miltä merkiltä osaisin metsästää hyvää hinta-laatua?

    Sinulla on niin hyvä silmä naisten vaatteiden suhteen, että uskaltauduin kysymään tätä miesten vaatteisiin kohdistuvaa ongelmaa.

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä sun blogilla ei ole kauheasti muodin kanssa tekemistä. Aika tylsiä valintoja ainakin vaatteissa, sisustuksesta en ole niinkään kiinnostunut. Mutta jatka valitsemallasi tiellä, varmaan sulla on tykkääjiä :-) !

    VastaaPoista
  4. Ihanaa, vihdoinkin löysin blogin, josta pidän pitkän etsinnän jälkeen. Näin sinut 'Muotiteitoinen' ohjelmassa ja totesin
    välittämästi, että olet upean näköinen nainen jolla on varma tyyli. Sinunlaisia on tosi harvassa. Olen itse 56-vuotias ja pukeudun
    klassisesti ja nuorekkaasti. Olen tosi kiinnostunut muodista, mutta en seuraa sitä orjallisesti vaan poimin minua mielyttämät
    asiat. Suosikkilehteni on ruotsalainen Styleby,varsinkin jutut missä naiset esittelevät 'vaatekaappinsa'.

    VastaaPoista
  5. anonymous II10/12/12 19:28

    anonyymi: Jos olet huomannut blogin nimen, niin se kertoo olennaisen.

    VastaaPoista
  6. Anne Malia14/12/12 00:35

    Sini:
    Olen myös ihastellut noita Olympuksen Penejä ja kuvia joita bloggarit ovat niillä ottaneet. Kiinteä objektiivi on kyllä aika hyvä, eron kyllä huomaa, eli varmasti hyvä lisä kameraan. Täytyy tosiaan tutustua myös muihin minijärkkäreihin :)

    Kiitos siis vinkistäsi!

    Petrasofia:
    Kyselin vähän tuolta miespuoliselta neuvoa ja hän sanoi tykänneensä kovasti Ralph Laurenin ja Malboron t-paidoista. Lisäksi tietysti miehille löytyy samat hyvät teepparin tekijät kuin naisillekin, eli Filippa K ja Acne. Veikkaan noista löytyvän hyviä vaihtoehtoja :) Edullisimmista merkeistä itse olen pitänyt eniten HM:n t-paitojen laadusta, joten veikkaan sieltä löytyvän hyviä myös miehille.

    Anonyymi:
    No jokainen näkee muodin eri tavalla, minun silmäni pitää simppelistä ja yksinkertaisesta, muoti korostuu enemmän vaatteiden malleissa ja materiaaleissa kuin efekteissä. Pukeudun vaatteisiin joissa viihdyn :)

    Aika usein muodista kiinnostuneet ovat kiinnostuneita myös muusta visuaalisesta, kuten sisustamisesta.

    Gabriella:
    Kivaa :) tervetuloa tänne, olen oikein iloinen jos viihdyt juttujeni parisa! Minäkin pidän Styleby-lehdestä ja juurikin noista samoista artikkeleista - on aina inspiroivaa päästä kurkkimaan jonkun hyvän tyylin omaavan ihmisen kokoelmiin, siksi kai blogitkin ovat niin suosittuja.

    Anonyymi:
    Niinhän se, miten sen sitten lukeekaan ;)

    VastaaPoista