Tietoa mainostajalle ›

joulukuun toisena

2.12.2012

kuva

kuva

Joulukuun toisena päivänä, sunnuntaina, olen ihastellut lumista pihaa ja sisään tulvivaa valoa. Oliivipuu on kannettu talvilepoon sisälle, toivottavasti se viihtyy tuossa kevääseen saakka. Olohuone tuntuu todella erilaiselta, kun lattialle on saatu lämmin matto. Viikon käytön jälkeen olen edelleen enemmän kuin tyytyväinen siihen.

kuva

Keittiön ikkunasta saa ihastella lintujen omaa pikkutaloa. Mies huolehtii, että meidän tontin linnuilla riittää ruokaa talvellakin - he käyvät Lettusen kanssa joka päivä tarkistamassa lintulaudat.

kuva

kuva

Sunnuntain onnea ovat myös puhtaat lakanat. Nyt petasin sänkyyn Linumin ruutulakanat. Ihana köllähtää illalla niiden väliin.

Some details of my Sunday. I love my home as you can see :)

 

PS: Huomenna AVA:lla Muotitietoinen, jossa olen myös minä....iik - olkaa lempeitä <3

 

5 comments

  1. Anonymous3/12/12 01:10

    Upea tiaisen lento kuvassa!! Ihana.
    Huomenna telkun ääreen.

    VastaaPoista
  2. Katsoin juuri Muotitietoisen. Oikein edustava, herttainen, miellyttävä ja kaunis-ja suurisilmäinen olit televisiossa. Olipas mukava kuulla ääntäsi ja muutenkin nähdä sinut melkein livenä. Tuttuja ja turvallisia pukeutumisvinkkejä.

    VastaaPoista
  3. Anne Malia3/12/12 23:46

    Kiitos ihana Helena <3 Olin kyllä vähän kauhusta kankea, mutta hyvin se meni kun oli mahtava tiimi!

    VastaaPoista
  4. I May Say4/12/12 08:08

    Katsoin juuri Muotitietoisen. Hyvin sä vedit!
    Olen itse asiassa vähän pettynyt sarjan onnettomaan sisältöön ja Maria Veitolan kylmään asenteeseen ja muiden stailaajien antiin, mutta sinun osiosi oli sarjan paras!

    VastaaPoista
  5. Anne Malia4/12/12 13:18

    I May Say:
    Oh, kiitos kovasti kohteliaisuudesta :)
    Ihanaa Joulun odotusta sinne!

    VastaaPoista