Matkassa mukana

19.6.2012

kuva

Niin, olen ihan hullaantunut edelleenkin Instagramiin. Kännykällä on niin helppo nappaista kuva aina kun siltä tuntuu. Minun kuvavirtaani voitte seurata Instagramissa @muotimielessa -osoitteessa. Sieltä pääsette nopeammin katsomaan mitä kulloinkin on meneillään. Olen hirmuisen laiskasti päivitellyt (siis en ollenkaan) tuota facebookkia, johtuu siitä kun en ole sitä tottunut käyttämään. Lupaan parantaa tapani sielläkin puolella, viimeistään kun koti alkaa olla kuosissa. Siihen saakka kätevintä on olla matkassani kännykkämuodossa.

Kuvissa vähän uusia juttuja kotoa, uutta järjestystä töissä, päivän asu ja suloinen Lettunen. 

You can follow me at instagram @muotimielessa

2 comments

  1. Hejpådej! :)

    Niin ihana toi bubble chair, onko se teidän terassilla? Niin cool! Mä olen myös noita katsellut sillä silmällä, haluisin tulevalle terassille jonkun sohvan, mutta ne polyrottinki ryhmät eivät oikein innosta...

    Niin ja se lounas, se ois kiva. Josko ensi viikolla? Ollaan yhteyksissä!

    VastaaPoista
  2. Malia (Anne)19/6/12 14:33

    Hejhej,

    Juu, Bubble on meidän terassilla, se on niin söpö :)
    Minäkään en halua itselleni polyrottinkia, ei vaan innosta...

    Lunch ehdottomasti ja ens viikolla soppiii, ollaan kuulolla!

    VastaaPoista