Väriä töppösiin

14.6.2012

kuva

kuva

(neule COS / farkut Current Elliott / kengät Christian Louboutin)

Kyllä on mukava välillä sujauttaa jalat värikkäisiin kenkiin. Minun simppelit farkkuasuni piristyvät kummasti heleiden ja naisellisten kenkien kera. Jalkaan olen vetaissut taas tuollaiset teidän lähes kaikkien inhoamat lököfarkut. Itse olen ihan hullaantunut tuollaisiin, etsin koko ajan niitä täydellisiä, jotka lököttäisivät, mutteivät liikaa. Olen niin pikkuinen, että minulle on vaikea löytää istuvia boyfriend-farkkuja. Näissäkin on vähän vikaa, vaikka aika hyvät ovatkin. Laskin muuten omistavani ainakin 8 paria Current Eliottin farkkuja, se on kyllä ehdoton lempparimerkkini.

Red shoes are the bright spot today. I love Current Elliot jeans, I counted my pairs, I think I have at least 8 of them. I'm always looking for the perfect pair, you know how it is if you too love jeans. These are not perfect, but still okay.

16 comments

  1. Sama täällä, olen kauan etsinyt täydellisiä poikakaverin -farkkuja. Mutta nyt olen jo luovuttanut, mun oli myönnettävä itselleni, ettei niitä minulle ole olemassakaan. Mulle EI vaan sovi lököttävät farkut, vaan pillifarkut kaikkein parhaiten mielestäni. Harmittaa, sillä muiden päällä kaiken maailman lököfarkut näyttävät NIIN hyviltä.
    Nuo sinun C/E farkut näyttävät kivoilta päälläsi, eivät liian lököttävät, vaan sopivasti.

    VastaaPoista
  2. Voi anteeksi, nimi unohtui tuosta kommentistani :)

    VastaaPoista
  3. Itsestänikin Current & Elliotin farkut istuvat todella hyvin. Juuri eilen posti kantoi kotiin kyseisen merkin Boyfriendit ja tyytyväinen olen..tilasin niistä 2 kokoa normaalia pienemmän koon ja lököttävät silti ;)

    VastaaPoista
  4. Anonymous14/6/12 22:49

    Aiheeni ei nyt liity tähän, mutta olisin kovin kiinnostunut siitä, miltä valmistajalta ruokapöytänne on. Se on todella kauniin näköinen! Meillä ruokapöydän hankinta ajankohtainen ja tällä hetkellä ajatuksissa on Kustavin puun fregatti-pöytä, mutta muutkin vaihtoehdot vielä avoinna. Olittekin juuri hankkineet saman sarjan penkin, joka sekin näytti todella tyylikkäältä.

    VastaaPoista
  5. Anonymous15/6/12 03:00

    Upeat kengät! :) Todella naiselliset ja tyylikkäät.

    VastaaPoista
  6. Anonymous15/6/12 03:57

    I
    H
    A
    N
    A
    T
    kenkulit :)

    VastaaPoista
  7. MiaMatleena15/6/12 15:00

    Ihanat kengät. Rakastan tuota väriä!

    http://miamatleena.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. täälläkin ihastellaan kenkiäsi, niin herkut ;) oletko muuten laitattanut noihin kumipohjia? olen lukenut niin kahdenlaisia mielipiteitä kumipohjista Louboutineissa, että olen jäänyt arpomaan omieni parieni kohdalla kovin... viimeisin hankintani sisältää 12 cm koron ja olen huomannut, että niillä alkaa olemaan jo aika liukasta hoiperrella, kun esim. samankorkuisissa Louboutinin wedgeissä "tuntuma" on heti ihan erilainen. tietysti wedge muutenkin tukevampi, mutta pohja ei tunnu niin liukkaalta kuitenkaan :)

    VastaaPoista
  9. Anne (Malia)15/6/12 18:38

    Helena:
    Heh, mutta minusta sulle sopii lököttävätkin, ne acnet on just täydelliset sun jalassa :) Toki itsehän sitä tietää mikä tuntuu siltä oikealta...

    Kirsi:
    Ooo, ihanaa, vitsi kun mulle kävis kans noin, Currentin pieninkin valmistama koko on vähän iso mulle, pöh niitä!

    Anonyymi:
    Meidän ruokpöytä on teetetty aikanaan Nolla Nollalla, se on ihan oman mallin mukaan valmistettu. Kustavin Puun Regatta on ihana pöytä, siinähän on kansi viilua ja runko massiivipuuta. Heidän Noventa-malli on kokonaan massiivipuuta, mallia saa myös niin, että jalkojen metallilaipat on piilossa. Noventassa voi valita kannen ja jalkojen paksuuden. Jos itse hankkisin uuden massiivipuisen pöydän, ottaisin Noventan 3 cm kannella ja 8 cm jalalla, metalliosat piilossa :)

    Anonyymi:
    Kiitos CL osaa tehdä tyylikkäitä kenkiä :)

    Anonyymi:
    Jee, mäkin tykkään noista kenkuleista, ovat tosin numeroa liian pienet mulle, vähän puristaa varpaista..

    MiaMatleena:
    Joo, väri on kiva, vähän oranssinen. Välillä on niin piristävä käyttää asusteissa rohkeita värejä.

    Nita:
    Kiitos :) En ole laittanut noihin pohjituksia, käytän niitä enimmäkseen töissä sisäkenkinä, joten en ole kokenut tarpeelliseksi. Ehkä itse käyttäisin ensin sellaisenaan ja kun pohja on mennyt huonompaan kuntoon ja vaatii huoltoa, laittaisin sitten pohjituksen.

    VastaaPoista
  10. anna-liisa15/6/12 21:33

    No juu, hassua, että tiedostat, ettei tuo lököfarkkutyylisi iske meihin kaikkiin, ei minuunkaan, mutta munsta on hauskaa, että se silti on niin vahvasti Sun oma suosikkisi; jatka vaan samaan malliin!

    VastaaPoista
  11. Anonymous17/6/12 00:29

    Hei!
    Mistä olet tilannut nuo Current/Elliott farkut? Ovatko ihan perus The Boyfriend -mallia?
    Kiitos!

    VastaaPoista
  12. Current Elliott fani olen minäkin :) Itselläni on nyt kahdet parit mutta toivelistalla useammat. Jonkun verran olen lähiaikoina katsellut myös MiH:n ja J. Brandin farkkuja mutta kyllä nuo C/E:t tuntuvat olevan uusi suosikki juuri istuvuuden mutta myös kuosi-, väri- ja mallivalikoiman ansiosta.

    Täälläkin ihaillaan kenkiäisi, wautsi!

    VastaaPoista
  13. Malia (Anne)19/6/12 14:35

    Anonyymi:
    Olen tilannut nämä Shopbopista tai Yooxista, ny en muista kummasta :) on perusboyfriendi, ilman rullattua käännettä, eli vähän lyhyempi lahje.

    Evi:
    No currentit on nii hyvin leikattu, koot vaan on aika reiluja, mut kun ottaa sen huomioon ostaessaan niin ihanat farkut. JBranditkin on kivoja, mulla on muutamat, Mihhejä en ole koklannut. :)

    VastaaPoista
  14. Anonymous25/6/12 14:04

    Ihan pakko kommentoida silloin tällöin blogia seuraavana, et ne pillifarkut sopii sulle miljoona kertaa paremmin. Niillä saa muodikkaan ja nuorekkaan lookin.:) Kun taas noi boyfrendit jalassa näyttää vaikutelma homsuiselta ja halvaltakin.. Mutta varmaan jätät mun mielipiteen omaan arvoon ja pidät niitä mitkä hyvältä tuntuu.. Sinulla on vain niin upeat sääret, että ne ihan huutaa pillifarkkuja!;)

    VastaaPoista
  15. Anonymous25/6/12 15:33

    Just äsken katoin NAPista C/E-boyfriend farkkujen myyntivideota, ja ajattelin, että ainahan se niin on, ettei kaikki mikä on muodikasta, ole "hyvän näköistä". Siis sillä tavalla, että kun kymmenen vuoden päästä katsoo valokuvaa asusta, niin ei nolottaisi.
    NAPin sivuilla kyllä kauhistelin sitä näkymää, mikä takana tulijalla on katsottavana jos edellä menee boyfriend-farkut ;)

    VastaaPoista
  16. Ihanat ovat - lököhousut päälläsi siis. Vaikkakin olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa siitä, että sun sääret suorastaan huutavat pillifarkkuja, niin joinain päivinä on silti kiva luoda erilainen fiilis ja tyyli löysällä alaosalla. Ei yhtään halvan ja homssuisen näköistä mun silmään, ennemminkin vain rennomman.

    VastaaPoista