Tietoa mainostajalle ›

BURBERRY-HUIVI

20.11.2013

(takki Massimo Dutti / huivi Burberry / neule Acne / 
farkut Current Elliott / laukku Mulberry / nilkkurit Nilson)

Voi vitsit miten kiva päivä tänään oli. Vietin taas keskiviikon vapaapäivää Koodista, mutta olin puuhakkaana aamusta saakka. Pian näette taas mitä touhuilin. 

Kauniina marraskuisena päivänä on ilo viilettää takki auki. Kaulaan kiepsautin jostain kaapin perältä löytämäni vanhan Burberryn ruutuhuivin. Olin jo vähän katsellut kauppojen valikoimaa ruutuhuivien osalta, mutta apu löytyi taas (pohjattomalta tuntuvasta) omasta varastostani. Jotain hyvää siinäkin, että olen ollut aikoinani ihan shoppailuhullu.
Asun värit sopivat hyvin syksyn nahistamaan luontoon. Miten pidänkään noista pehmeistä luonnonvalkoisen, beigen ja harmaan eri nyansseista.
Kynnet on lakattu viininpunaisella ja sormia koristavat vanhat ohuet kultasormukset. Nekin siis kaivoin omista uumenistani, ohuita sormuksiakin olin ajatellut hankkivani, mutta korulipasta penkomalla onnisti. Nämä ovat jostain vuodelta miekka ja kilpi. Vanhojen sormusten parina on uusi Sokos Wiklundilta ostettu Edbladin terässormus. Tykkään siitä ihan hulluna.

Nyt hyvää yötä ja kivaa torstaita!
Lucky me, found this Burberry plaid scarf from my own closet, so no need to buy new one this time. Wearing colors that match the november nature. These are my kind of colors.

4 comments

  1. Vanha huivisi sopii hyvin asuun ja on ihan taman paivan henkea ruutukusineen! Omassa komerossa ja varastoissa "shoppailu" kannattaa. Pitaisi useamminkin tehda sita eika aina suunnata kaupoille. Minakin loysin ihan hiljattain nahkahameen jonka olin jo melkein unohtanut, ja jollaista olin jo lahdossa metsastamaan kaupoista…

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin sopii, olin ihan innoissani kun bongasin huivin jostain huivikorin pohjalta. En ole tainnut sitä ennen edes käyttää tuon camelin takin kanssa. Ja juu, pitäisi aina ensin tarkistaa omat varastot. Nahkahamelöytösi kuulostaa täydelliseltä!

      Yritän parhaillani karsia vaatevarastoni niin järkeväksi, ettei sinne "unohdu" mitään, vaan pystyisin hallitsemaan kaikkia omistania vaatekappaleita. Hyvällä alulla tämä työ jo onkin.

      Poista
  2. Kun ostaa vähän parempaa laatua ja hillittyä peruskuosia, huivista on iloa pitkään.

    Muuten, täällä oli kivoja kuvia: http://www.lecatch.com/2013/11/camel-coats.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta. Juuri olen kiitellyt sitä, että on aikanaan tullut ostettua hyviä juttuja.

      Kiitti linkistä! Mitä ihanuuksia siellä olikaan, wau, sait mut inspiroitumaan :)

      Poista