Tietoa mainostajalle ›

ABBEY KAVEREINEEN

21.10.2013


(Beige Abbey-takki Filippa K Nelly / villainen Sellata-huivi Tiger of Sweden Sokos /
  Riley-bootsit Tiger of Sweden Nelly)


Olen viime päivinä hehkuttanut ihan liikaakin tuota Filippa K:n Abbeytä, takkia siis. Itseltä löytyy se siis mustana, mutta olen aika koukussa tähän beigeenkin versioon, etenkin ihailtuani sitä naapurimaan kauniiden bloggareiden yllä. Bongasin beigen version Nellystä ja hain sen kaveriksi pari tyyliin sopivaa juttua. 

Siskon kanssa juteltiin äsken puhelimessa ja hän pyysi mua etsimään kivaa kaulahuivia. Klassinen ja laadukas villahuivi on minun valintani nyt, Tigeriltä löytyy kuvan ihana versio. Töissä puolestaan olemme jutelleet Maijan kanssa hyvistä matalista nilkkabootseista ja niinpä lisäsin Tigerin Rileyt myös tähän listaan. 

"sisältää mainoslinkkejä"

4 comments

  1. olipa oikein täsmäisku! mulle passseleita valintoja kaikki. minkäs kokoinen takki sulla on? nellyn sivuilla luki, että 175 senttisellä mallilla on käytössä s-koon takki. itse olen vaivaiset 160 cm lyhyt, joten takki jäis varmaan liian suureksi, jos on väljää mallia muutenkin.

    tii

    VastaaPoista
  2. Musta noi on niin ihanata, ostaisin heti jos en omistais vastaavia :)
    Mulla on tuosta takista XS-koko, ja oon myös lyhyt, 162 cm.

    VastaaPoista
  3. Jostain luin, että klassiset ruutuhuivit olisivat taas täällä... Oisko vinkkejä ihanimmista? Jotain muita siis kuin Mulberryn ja Burberryn perusruudutukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkkitoiveesta, menenkin heti surffailemaan :) Postailen jos löydän tarpeeksi monta kivaa ehdokasta! Ja tosiaan, ruutuhuivit on nyt kartalla taas. Kannattaa harkita täsmäiskuja myös miesten osastoille, sieltä löytää usein hyviä perusruudullisia huiveja.

      Poista