Tietoa mainostajalle ›

SIIVOUSINTOA

17.12.2014

Minä olen sen verran perinteinen tyyppi, että haluan kodin erityisen puhtaaksi aina joulua varten. Olette toki huomanneet minun pitävän siivouksesta ihan oikeasti, ainakin kuuraamisesta. Järkkäily ei ole lempparipuuhaani, usein tuo kuurailu viivästyykin sen takia, etten saa aikaiseksi ensin järjestelyhommia.

Tänään minulla on vapaapäivä ja olen laatinut pienen tehtäväluettelon itselleni. Kotona isäntä on aloittanut järjestelyhommat minua auttaakseen (kun olin Kokkolassa oli siivonnut ylläriksi täällä, jei), joten pääsen onneksi kuurausversioon varsin nopeasti. Jatkoin vielä järjestelyitä karsimalla omia turhia puteleitani tuossa viikonlopun aikana. Miten raikkaalta olo tuntuukaan, kun on tyhjentänyt kylppäreistä ja kodinhoitohuoneesta turhuuksia pois. Ja taas sain pyöritellä päätäni oman pesuainevarastoni edessä; tarvitseeko emäntä noin 50 erilaista pulloa pesuaineita. Karkeasti arvioiden noin monta pesuainepulloa löysin kaapistani.

Kuvituksena tässä viimevuotiset joulukuurauskuvat, jotka tein Sini tuotteen-yhteistyön tiimoilta. Näistä muisteluista saa kyllä tsemppiä tämänkin vuoden siivoukseen. On se vaan niin ihanaa astella ihan täysin putipuhtaaseen kylpyhuoneeseen. Vaikka tosin myönnän olevani aikamonen pisaranatsi, joka kyllä kuivailee roiskeet joka päivä. Niinpä ei tarvitse sitten hikoilla likaisten saumojen ja silikonien kanssa suursiivouksessa, sen kun suihkii hyvillä sienillä ja pesimillä.
Ja lopuksi puhtaaseen kylppäreihin voisi kenties asetella muut kuin valkoiset pyyhkeet. Jospa jouluksi jotain värikästä tekstiiliä. Ja jos ripustaisi pesuhuoneen ikkunalle vaikka havukranssinkin.

Intoa joulusiivoiluihin!

0 Comments

Lähetä kommentti