Tietoa mainostajalle ›

VILLIKSESSÄ

13.11.2014

Mulla on aika kiva työ, siihen nimittäin kuuluu osana myös sisustuslehtien pläräily. No, tänään käytin tilaisuutta hyväkseni ja lakkailin kynnet samalla. 

 (t-paita Acne / villatakki Lindex / housut Zara / lenkkarit Puma /
 kaulakoru Edblad / kello DKNY*saatu)

Pitkästä aikaa olen malttanut jättää villapaidat hyllylle ja sen sijaan pukea päälle villatakin. Vaikka sekin on neuletta, tuli siitä jotenkin jakkumaisempi olo, eli samalla vähän vaihtelua neulepukeutumiseen.


Meille tuli tänään taas uusi lähetys supersuosittuja kristallilaseja. Olihan minun nyt pakko napata itselleni tuollainen vesilasiksi. Olen muuten koittanut viime aikoina skarpata veden juomisen kanssa, huomaan että olo on energisempi kun muistaa juoda päivän aikana enemmän, siihen auttaa kaunis lasi jota kuljettaa vierellä.


Lempiasusteita ovat hennot kaulakorut ja kellot. Minulla on korvissa reiät, mutta ne ovat menneet umpeen jo aikoja sitten, joten valitettavasti en voi korviksia käyttää.


Miten onkin muutan marraskuusta huolimatta näin energinen mieli. Olen jostain saanut kaivettua innostusta kaikkeen. Ihana marraskuu.

5 comments

  1. Ihana neuletakki <3, mä olen ihan hulluna neuletakkeihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla oonkin kuolannut mm. sitä Acnen ihanuutta! Tämä on tällainen budjettiversio :)

      Poista
  2. Pitäisköhän minunkin hankkia, kun melkein kaikilla muillakin on. Noita kristallilaseja.
    Eikä uusi neuletakkikaan olisi huono idea, joko valmiina ostettu tai itsetehty. :)
    Kaunista viikonloppua!
    -Minna

    VastaaPoista
  3. Kiva look! Olet aina niin pirteä ja positiivinen! Onko lakka Particuliere?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Merja :) Yritän ainakin olla aina iloinen ja positiivinen, se auttaa jaksamaan vielä paremmin. Kaikki on omasta asenteesta kiinni. Jos joskus hermostun, tsemppaan itseni toiseen suuntaan :) Lakka on gun metal, muistaakseeni.

      Poista