Tietoa mainostajalle ›

TYÖPISTEELLÄ

9.11.2014


Tämä on jo päivän kolmas postaus, mutta enpä ole juuri muuta tehnyt, kun puuhastellut työpisteellä. Ensin oli tuo alla olevan postauksen ongelma ja nyt kun sain sen ratkaistua, päätin vielä pljäjäyttää ne kuvat joiden purussa ongelma ilmeni.

Olen vähän siivoillut työpöytää, kaikenlaista sille aina kerääntyykin. Siivouskaveri on tietysti aina mukana. Tyttönen tarkkailee mamin tuolilla tapahtumia.


Olen aika koukuttunut tuohon Musta 5101-sarjan keittiösuihkeeseen. Pyyhin sillä keittiössä tasot ja ovet, tuote on raikas ja poistaa tehokkaasti rasvaa. Siksipä se sopii oivallisesti myös työpöydän pyyhkimiseen. Jostain syystä tulee syötyä myös tässä koneen ääressä ja tällainen rasvaa poistava puhdistussuihke toimii erittäin hyvin sormenjälkien putsaamisessa. Ihana mieto mustikkainen tuoksu antaa myös raikkaan fiiliksen.

Jospa nyt voisi poistua hetkeksi tästä koneelta, vaikka koirulaisten kanssa touhuilemaan.

7 comments

  1. Mikä on siivouskalenteri, kysyy utelias täältä. Mukavaa viikkoa, Anne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siivouskalenteri menee mulla täysin vapaapäivien mukaan, eli useinmiten keskiviikkoisin viikkosiivous ja sunnuntaisin järkkäilyä ja pyykkäilyä. Toki yritän päivittäin tehdä kaikkea pientä, kuten rätillä pyyhkimisiä :)

      Poista
  2. Siivous kuuluu myös minun sunnuntahin, minun on myös saatava jostain tuota mustikantuoksuista siivousainetta, olisi mukava piriste sitrustuoksujen joukkoon...
    Ihana kuva siivouskaveristasi! :)
    -Minna

    VastaaPoista
  3. Siivous kuuluu myös minun sunnuntahin, minun on myös saatava jostain tuota mustikantuoksuista siivousainetta, olisi mukava piriste sitrustuoksujen joukkoon...
    Ihana kuva siivouskaveristasi! :)
    -Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kuule ihana suihke, siivoukseen saa niin kivasti tsemppiä hyvillä välineillä :) Siivouskaveri on myös hyvä tsemppi tuossa hommassa!

      ps. ihana kun kommentti löytyi

      Poista
  4. Sun työpisteesi on (tietysti) niin siisti! Näkisitpä minun, hyvä, että läppäri mahtuu joukkoon! :) Noloa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, kuulehan, siksi kuva kun just olen siivonnut sen :) Mulla menee aina niin, että siivoan ja kerään kasat ja siivoan ja kerään kasat, jne. Eli ei yhtään noloa, sillä mulla on yleensä sama hommeli.

      Poista