VAPAAPÄIVÄ

14.9.2014

(hameessa kerrankin / minä ja maija töissä samanlaisissa popoissa / uusi huulikiilto /
kuva junan ikkunasta / arelalla sovittelemassa kasmiria / töissä uutta)

Minulla on kuulkaas ensimmäinen vapaapäivä kolmeen viikkoon. Olen paiskinut töitä myös sunnuntaisin ja vapaapäivinäni Koodista. Kivaa työni on, en valita, mutta on kyllä aivan ihanaa kun saa siivota rauhassa. Koti on päässyt aikamoiseen kuntoon, ei ole ollut aikaa tai voimia kunnolliselle puunaukselle.

Tänään yritän olla stressaamatta blogikuvailustakin, joten lätkäisin tuohon kollaasin instagram-tililtäni. Muistattehan seurailla minua @muotimielessa -osoitteessa. Ja ilostun hirmusti siitäkin jos tykkäätte facebookin kautta blogistani.

Katsotaanko maltanko olla palaamatta vielä myöhemmin tänään jonkinlaisella postauksella. Mutta viimeistään taas huomenna maanantaina.

Leppoisaa sunnuntaita teillekin!

PS. Sain aloitettua illalla vaatekaapiston siivouksen, blogikirppistä tulossa pian. Mm. Sonia Rykielin hauska leolaukku, Marnin korkkarit, Alexander Wangin neopreenihame jne.

4 comments

  1. Ihanaa lepopäivää, olet sen tosiaan ansainnut! Tosi kivoja postauksia sulla on taas ollut. Merja

    VastaaPoista
  2. Kyllä kolmen viikon työputken jälkeen sen lepopäivän jo ansaitseekin. Nauti - äläkä siivoa liikaa;)

    VastaaPoista
  3. Nauti <3

    Ja edelliseen postaukseen, näytät super tyylikkäältä! Haluaisin myös yhdistää collegen noin, mutta joskus on vain otettava huomioon omat mittasuhteet, minulla on meinaan leveät hartiat, ja colleget eivät niin hyviltä näytä..
    Mutta sinä, kun olet niin siro, niin sopii älyttömän hyvin. Olet kyllä niin style, ihan pariisitar.

    VastaaPoista
  4. Onnistunut tuo Arelan sovitusasu. Just mun mieleeni: valkoinen paitis ja neule!
    Johanna KL

    VastaaPoista