PÖRRÖTAKKI

16.5.2014

(pörrötakki H&M / t-paita Acne / farkut Diesel Skinzee*saatu
lenkkarit Adidas / laukku Chanel / aurinkolasit Ray Ban)

Vielä ennättää käyttää pörröistä takkia, ennen kuin helteet (toivottavasti) saapuvat. Ihastuin tuohon pehmeään takkiin niin kovasti, etten voinut vastustaa sitä. Onneksi tällaisella vilukissalla on varmasti paljon käyttöä lämpimälle kääreelle. Maija sanoi tätä lammastakiksi.

Sain myös hankittua itselleni valkoiset lenkkarit, Adidaksen hypetetyt Stan Smithit. Ovat tosi mukavat jalalle ja noilla olenkin viilettänyt joka päivä kiireisen viikon aikana. Huomaan muuten kuvista, että lahkeita olisi voinut kääriä vielä hiukan lyhyemmiksi. Täytyy korjata hetimiten asia.
Chanel tuo rentoon asukokonaisuuteen ripauksen luksusta. Pidän lenkkareiden ja hienon laukun kombinaatiosta.
Ja tässä näköjään pölisen samalla kun kuvataan. Yritän pitää suun kiinni silloin, kun kuvataan kokokuvaa, mutta tässä oli tarkoitus kuvata laukkua ja unohtaa mun nassu. Jätin kuitenkin näkyviin punaiset huuleni, punainen huulipuna pelastaa jälleen kerran.

Lähikuva vielä mukavista lenkkareista. Kokovalkoiset kengät ovat kyllä raikkaat. Nämä voi yhdistellä melkein mihin tahansa.

Mitäpä sanotte?

9 comments

  1. Ihana tuo pörrötakki! Löytyykö näitä vielä kaupoista? Kivan rento asu, Tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ostin takin pari päivää sitten, joten on ihan nykyistä mallistoa.

      Poista
    2. Ja nuo kengät, namut. Ostan samanlaiset, jos löydän!

      Poista
  2. Ihana takki munkin mielestä! Pukeutuisin itsekin mielelläni moiseen... mulla vaan on niin paljon takkeja, ettei mulla ole lupaa ostaa yhtään takkia.

    Muutenkin tosi kiva asu. Itsehän en lenkkareita osaa käyttää, en oikein tennareitakaan. Tosin ehkä löysin viikko sitten ne oikeat tennarit minulle, sillä hankin ensimmäiset lenkkarini - arvaatko, millaiset ne ovat?! Olen käyttänytkin niitä jo useamman kerran, viimeksi tänään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva asu!! Mistä löytäisin nuo samat popot? Ne on niin coolit!

      Poista
    2. Mulle on tullut joku heikkous takkeihin, tuntuu että löydän koko ajan vaan ihania takkei :)

      Mä veikkaan että ovat Supergat....tai ei jos ne ei olekkaan tennarit vaan lenkkarit, sit veikkaan Karhuja :)

      Poista
    3. Mä tilasin nuo lenkkarit Zoovillagesta :)

      Poista
  3. Huomasin postauksesi vasta nyt. Tosi kiva yhdistelmä, sporttia ja luxusta. Tuo Chanel kyllä jotenkin kruunaa tuon kokonaisuuden:) Miksi minä en muuten koskaan löydä mitään kivoja lenkkareita, vai tilaatteko niitä vain netistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin viihdyin tässä kombossa oikein hyvin. Pörrö on nyt lepäämässä ja odottaa vähän viileämpää säätä, toivottavasti saa odottaa kauan ;)

      Kyllä kivoja lenkkareita on vaikka missä. Nyt mun uusimmat lenkkarit on Puman Matchit, ne on tilattu Puman omasta kaupasta.

      Poista