Tietoa mainostajalle ›

LAUKUSSA

5.5.2014

Ajattelin esitellä teille laukkuni sisällön. Minulla on nyt ollut äskettäin saamani Lumin Lotta-laukku jatkuvassa käytössä. En ole kaivannut yhtään suurempaa laukkua, sillä Lottaan mahtuu yllättävän paljon tavaraa. Katsokaa vaikka, alla nimittäin esittely siitä mitä tänään kannoin mukanani.
Johanna Gullichsenin meikkipussi, jota rakastan, sillä se on pehmeä ja se sulloutuu hyvin laukun pohjalle. Olympuksen kamerani, vakiotyöväline joka päivä. Kamerassa on aina kiinteä 45 mm linssi. Aurinkolasit, ilman koteloa (hyi), nyt käytössä klassiset Ray Banin Wayfarerit. Lompakko on todella vanha Mulberry - taas kun katson kuvaa, muistan, että pitäisi ostaa uusi lompsa. Laukun pohjalla pyöri myös kaksi Lumenen huulipunaa. Tietysti vielä avaimet ja puhelin.
Lähikuva Lumenen huulipunista. Sain nuo äskettäin testiin ja nämä kaksi sävyä ovat nousseet heti suosikeikseni. Wild Rose sarjan huulipuna on mukavan kevyt koostumukseltaan, värit tulevat huuliin intensiivisinä, mutta kuitenkin vähän läpikuultavina. Värit 45 ja 42 ovat vähän neonisen kirkkaita, uskomattoman raikkaan näköisiä kevätiholla. Suosittelen lämpimästi koklaamaan!

Tuli muuten samalla siivottua laukku ylimääräisistä kuiteista. Vaikka olenkin yrittänyt skarpata, jostain syystä vaan unohtelen turhia lappusia laukun pohjalle. 

Pysyykö teidän laukkujen sisältö ojennuksessa? 

(laukku, huulipunat ja kamera saatu)

11 comments

  1. Anonyymi5/5/14 20:46

    No, ei pysy järjestyksessä, vaikka käytän erilaisia pussukoita apuna. Matkoille lähtiessä tulee onneksi siivottuA mukaan pääsevät laukut.MrsMK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut vähän sama meininki, mutta nyt olen pakottanut itseni ryhdistäytymään laukun sisällön suhteen :)

      Poista
  2. Kiitos :) Helpotti, kun vihdoin löysin ihmisen, jonka laukku ei tursua epämääräistä tavaraa! Minä olen ajatellut tehdä samantyyppisen postauksen, mutta olen arvellut, että siitä tulisi tylsä, koska laukussani ei kulje muuta kuin lompakko, puhelin, meikkipussi, avaimet, aurinkolasit/sateenvarjo ja purkkaa. Vaihtelen laukkuja usein ja nuo tavarat siirtyy käsilaukusta työmatkareppuunkin, joten siksi en älytöntä tavaravarastoa laukussa pidä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, uuden laukun kanssa homma vielä pelittää siististi :) mutta olen kyllä pakottanut itseni skarppaamaan laukun sisällön suhteen. Isompiin laukkuihin kun väkisinkin kertyy kaikkea epämääräistä. Minä vaihtelen aika harvoin laukkua, joka hetkeen on se lemppari ja siihen vaan turvautuu aina aamuisin. Pitäisi jaksaa vaihdella enemmän.

      Tee ihmeessä postaus, näitä on kiva lukea :)

      Poista
  3. Heh, onpa tosi hauska juttu, kun tänään postasin juuri samasta aiheesta, laukkuni sisällöstä!!

    VastaaPoista
  4. Piti vielä lisätä, että unohdin omastani HAJUVEDEN, joka on aina mukana!
    Ps. se Arelan vaaleansininen paitis on loistava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana blogi sulla!! Oli samat meiningit tosiaan meillä :) Hajuvettä mä muuten käytän aika hillitysti, sitä en kanna mukana - pitäisköhän, heh.

      Se paitis on ihana, niin mukava päällä myös.

      Poista
  5. Pysyy, mä olen ihan hysteerinen laukun kanssa. Kuiteista siivoan lompakon jokaisen kauppareissun jälkeen ja laukussa pitää olla aina tietyt tavarat mukana, muuten olisin ihan hukassa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa täsmällisyyttä :) mä oon yrittänyt päästä tuohon, lähestyn jo sitä, mutta vähän on vielä skarpattavaa. Ja joo, perusasiat on aina oltava mukana.

      Poista
  6. Anonyymi6/5/14 10:42

    Kommenttini koskee yleisesti tätä Muoti mielessä sivustoa. Ihanaa lukea aikuisen naisen muotivinkkejä. Kiva, että löysin sivuston. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, todella kiva kun jätit kommentin ja vielä näin mukavan. Tällainen tsemppaa aina kovasti ja antaa potkua bloggaamiseen! Kiitos sinulle palautteestasi :)

      Poista