Tietoa mainostajalle ›

IHANA LUMI

9.3.2014


Olette varmaan huomanneet kuinka paljon olen pitänyt Lumilta saamastani mustasta Oona-laukusta. Se on keikkunut käsivarrella lähes joka päivä siitä saakka kun sen syksyllä sain. Oona on ollut ensimmäinen Lumi-laukkuni ja minulla on siitä laadullisesti pelkästään positiivista sanottavaa. Vaikka nahka on ihanan pehmeää, ei se ole yhtään kärsinyt kovasta käytöstä huolimatta. Pidän myös laukun keveydestä, siellä kun tulee kannettua paljon tavaraa - muistiinpanovälineitä, kosmetiikkaa, kameraa ja muuta tarpeellista.

Sain Lumin kevätesitteen ja ihastelin keväisiä uutuuksia. Vaalea laukku on tänä keväänä kovasti pinnalla. Kevääseen istuvat hyvin myös pikkulaukut, kun vaatteet kevenevät, sopii asuihin myös sirompi laukkumalli.
Kuvassa omia suosikkejani Lumin malleista. Jostain syystä kollaasiin todellakin päätyi monta vaaleaa laukkua. Seuraavaksi minun onkin hankittava muu kuin musta laukku.

Millaisesta kevätlaukusta sinä haaveilet - kolahtaako vaaleat sävyt?

"yhteistyö"

8 comments

  1. Vaalea laukku olisi ihana kesäksi ja tuota Irinaa olen ihastellut myös muissa väreissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on tullut kova himotus luonnonvalkoiseen myös laukuissa, enpä olisi uskonut :) Kaikki alkoi siitä Guccin valkoisesta tupsulaukusta...

      Poista
  2. Kivalta näyttää. Pidän varsinkin tuosta Marjasta ja Irinasta. En todellakaan tarvitse uutta laukkua, mutta voihan sitä olla että tulee sellainen hankittua :) Onneksi mulla kuitenkin on jo vaalea laukku olemassa. Pitäiskö ottaakin se mukaan tänään kevään kunniaksi koulutukseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laukuilla saa niin paljon piristystä pukeutumiseen. Itse jaksan kyllä vaihdella ihan liian harvoin laukkua, pitäisi skarpata. Ja juu, ota ihmeessä vaalea laukku messiin!

      Poista
  3. Kaikki kauniita - erityisesti noista nappaa Marja ja Saara. Mutta itseni tuntien - ei vaaleaa nahkalaukkua minulle:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vaalea laukku niin arka ole, kun muistaa vaan, ettei laske sitä maahan. Tosin en laske mitään laukkua maahan :) Vaaleat on niin kauniita, mutta tietty musta ja ruskeakin toimii aina.

      Poista
  4. Saara näyttää tosi näppärältä! Tosin Marja olisi sen tyylinen, joka omista laukkuvalikoimista puuttuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo koskaan ollut tuollaista Marjan tyylistä laukkua. Periaatteessa en tykkää yhtään hobo-malleista, mutta tuossa on vain häivähdys hoboa, enemmänkin ehkä klassista satulalaukkua. Jänskä.

      Poista