Tietoa mainostajalle ›

MYYNNISSÄ JIMMY CHOO RAMONA

11.9.2013







Vihdoinkin sain aikaiseksi kuvailla teille upean Jimmy Choon Ramona-laukun, jonka nyt ajattelin myydä.

Tämä on varmasti upeimpia laukkuja joita minä olen koskaan kädessä pidellyt. Mutta kun en kertakaikkiaan ole hobo-tyyppisten pussukkamallisten laukkujen ystävä, ei tätä ole tullut käytettyä. Omaan tyyliini tämä laukku on vähän liian naisellinen. Tätä voi kantaa siis olkapäällä, mutta olen myös kantanut sitä käsivarrella toten tapaan. Koko on aika suuri, joten sisälle mahtuu todella paljon tavaraa.

Ihastuin laukussa sen ylellisen pehmeään nahkaan, minusta oli ihana kun sen laskee kädestä ja laukku "valahtaa". Kultaiset yksityiskohdat ovat edelleen kuin uudet, muutenkaan laukussa ei ole juuri mitään käytön jälkiä, no ehkä jos ihan tarkkaan katsoo, pieni hiouma nahassa, siinä kohtaa joka on osunut käyttäjään. En ole hirveän montaa kertaa laukkua ulkoiluttanut ja silloinkin olen ollut tosi huolellinen.

Laukun sisällä on vetoketjutasku ja kolme avointa sisätaskua. Vuoren materiaali on mokkamaisen pehmeää kangasta, joka on kantattu hennon lilalla nauhalla. Ulkoa nahan väri on cameliin taittava beige, metalliosat kauniin kullan sävyiset.

Laukun ovh-hinta on 1470 €. Minun laukkuni on tilattu net-a-porterista. Laukun mukana on siihen kuuluva dustbag.

Hintapyyntöni on 700 €

Mikäli kiinnostuit ja haluat lisätietoja, meilaa: amelender@gmail.com

0 Comments

Lähetä kommentti