Tietoa mainostajalle ›

HARMAA PÄIVÄ

18.9.2013


(takki Filippa K / angoraneule Acne / farkut Seven / laukku Mulberry / lenkkarit Karhu)

Täytyi tänään kurkata ikkunasta sisälle Koodiin, Tomi oli tehnyt eilen uuden näyteikkunasomistuksen - hyvältä näytti. Samalla sisältä päin vilkaisu siihen mitä olin pukenut ylleni sadepäivään. Flunssa on vissiin selätetty, mutta silti halusin pukea jotain pehmeää ja mukavaa työpäiväksi. Lämmin neule oli hyvä valinta.


Töihin oli taas saapunut kaikkea kivaa eilisen vapaapäiväni aikana. Tom Dixonin hulppeat tuoksukynttilät ovat kyllä mielettömiä, itseltäni löytyy teräksen värinen. Tykästyin kovasti myös Pappelinan uusiin geometrisesti kuvioituihin mattoihin.

Tuollaisten keskellä tämän päivän vipelsin.

These pics show you pieces of my day, working with lovely things.  I never get tired of it.

22 comments

  1. Kesällä ppiahdin liikkeessänne pikaisesti, mukaani tarttui ostoksia kuten esim. Saanan ja Ollin tyyny.
    Kaikkea kivaa oli ja aikataulun vuoksi en ehtinyt kauan lorvia siellä:)
    Ja ihana palvelu Tomilta kauniin hymyn kera;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis piipahdin, taitaa olla unikeikka silmissä vielä....huoh.

      Poista
    2. Hei, onpa kiva kuulla sinun piipahtaneen meillä :) Saanan ja Ollin tyynyt on kyllä ihania! Ensi kerralla sitten lorvit pidempään, toivottavasti oon myös paikalla niin treffataan.

      Poista
    3. No ilman muuta piipahdan!Olisi todella kiva nähdä tuolloin sinutkin:)
      Luultavasti ensi kesänä taas sukuloimassa siinä Aurajoen lähistöllä!
      Viikonloppuja!

      Poista
    4. Samoin Lennu, viikonloppuja!!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Eikö oo, tuo uusi kuviointi on pirteä.

      Poista
  3. Kaunis tuo Acnen neule. Olen kuolannut Acnen pitkää harmaata neuletakkia, sellainen menisi monen asun kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ollut tosi tyytyväinen tuohon neuleeseen, se ei ole mennyt miksikään konepesuissa ja vaikka sisältää angoraa, ei juurikaan edes nyppää.

      Se Acnen villatakki onkin aika ihana, tosin itse olen niin lyhyt, että vierastan tosi pitkiä neuleita, ehkä turhaan. Sattumalta näin tänään Sokoksella Tigerilta vähän saman tyylisen ihanan neuletakin, se oli vaan hitusen lyhyempi. Ei ollut kyllä aikaa sovitella sitä tällä kertaa. Mutta kurkkaapa Tigerinkin versio.

      Poista
  4. Minkä hintainen on Tom Dixonin tuoksukynttilä? Kulta on kiinnostanut sisustamisessa jo pitkään, ja tuollainen passaisi kivasti olohuoneeni kullanvärisen Tord Boontje -valaisimen kanssa.

    Mun ostoslistani Koodiin näyttää siis vain pitenevän... suunnitelmissa oli muuten tulla reilun viikon päästä viikonloppuna Turkuun yhdelle Logomon keikalle, mutta majoitus ystävän luona ei onnistunutkaan, joten Turun reissu joko siirtyy tai muuttuu päiväretkeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kynttilä maksaa 82 euroa. Tuoksut ovat tosi hienostuneet. Ja kun kynttilän on polttanu, on jäljellä hieno metallirasia kivikannella. Kulta on magee!

      Hihi, ostoslistaa kannatta tehdä :)

      Voi että, mukava jos pääset turkkuseen, en vaan tiedä ollaanko itse silloin maisemissa, on vähän suunnitelmia tuolle viikonlopulle, mut vielä ei oo varmaa mitä tapahtuu.

      Poista
    2. Luulen, että mun täytyy tulla kotiuttamaan tuo Dixonin tuoksukynttilä, koska siinä on se kansikin - siitähän saa mahtavan säilytysrasian, kun kynttilä on poltettu. Kulta on ihana metalli, jotenkin kauniin lämpöinen ja naisellinen, sensuellikin. Just eilen kiikutin kotiin messinkisen Nappula-kynttilänjalan Iittalasta (mun mielestä se on kyllä kullanvärinen!), josta oon haaveillut yli vuoden. Se olikin kanta-asiakastarjouksessa, joten ei tarvinnut enää pähkäillä pitempään - aikka johan siinä tovi menikin...

      Kullanvärinen kynttilä ei edes toisi olohuoneeseen liikaa samaa metallia, sillä kynttilänjalan paikka on pienen vanhan kirjahyllyn päällä, kun kynttilä tulee sohvapöydälle. Ah, nyt mun pakko saada se, ja mahdollisimman pian! Voisinkin säätää sen Turun-retken lokakuun puolivälin jälkeen, hmm. Ilmoittelen kyllä, kun olen tulossa, sillä haluun nähdä sua!

      Poista
  5. Ja hei, mä kuljin eilen kans vihreässä armeijaparkassa, neuleeni ja farkut vain olivat mustia! Mutta Acnen neule yllä mullakin, heh. On muuten nytkin, ohuempi mutta musta tämäkin, vain pari vuotta vanhempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nih, taas kerran sun asu olis voinut olla mun asu :) Ihania sun Acnen neuleet!

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Nii on. Mun tekis mieli sellaista, en vaan osais päättää väriä :) Tuollainen tyyny toimii just hyvin yhtenä mausteena muiden tyynyjen joukossa.

      Poista
    2. Sama vika, pyörittelin jo tuota harmaan sävyä käsissäni, mutta en osannut valita!

      Poista
    3. Heh, joskus se valinta on niin vaikeeta, tai itse tekee siitä vaikeeta, vaikka varmasti melkein jokainen väri olis just hyvä :)

      Poista
  7. Kiva tuo Pappelinen uusi kuosi. Pitääkin laittaa korvan taakse, kun miettii tuollaista mattoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö, tykkään siitä paljon myös :)

      Poista
  8. ÄÄk! Mä haaveilen tuosta hay:n tyynystä vaaleanpunaisena :) <3 Ihanan syksyisiä kuvia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana :) mä kiikutin kotiin yhden toisen värin, pian yritän kuvailla!

      Poista