PIKKUHYVIÄ

19.8.2013

Tänään on ollut aivan ihana aurinkoinen päivä. Olen huidellut vähän asioilla kaupungilla ja nautiskellut pihasta. Tänään saatiin myös ystävä kyläilemään, miten kiva olikaan kun terassille paistoi aurinko täydeltä terältä ja saimme nauttia juustoja ja viiniä auringossa.

Tämän jutun juju on oikeastaan mun uuden napostelulempparin esittely. Olen pitkään etsinyt juustojen kanssa täydellistä keksiä, joka ei ole liian suolainen, eikä ihan mauton paperinenkaan. Kantolan Valitut on tähän mennessä kokeilemistani kekseistä paras, nam. Herkullisin yhdistelmä keksin päällä on (minun mielestäni) brieköntsä + hillo. Tässä nyt kokeilussa Bonne Maman viikunahillo, hyvää, aika makeaa tosin.

Joskus on ihana vähän herkutella.


Today was a really sunny day, so when we had a friend visiting, it was possible to sit outside at the terrace while enjoying cheeses with some wine. So lovely.

4 comments

  1. Sinut on haastettu!:) http://annsofias.wordpress.com/2013/08/20/liebster-award/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, kivaa! Tykkään vastailla kyssäreihin :)

      Poista
  2. Brieköntsä...heheheee, päivän paras!

    Maiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehh, no mulla se on aina sellainen köntsä :)
      Mukavaa päivää!

      Poista