KUVIOLLINEN KYNÄHAME

8.8.2013






 (neule COS / hame Zara / laukku Mulberry / sandaalit Vagabond)

Pläjäytetäänpäs toinenkin asupostaus tälle päivälle, tämä hameasu oli tänään ylläni. Olin jonkin aikaa päättänyt kokeilla kapoista kynähametta ja matalia sandaaleja yhdessä. Mukavahan tässä asussa oli hiostavana päivänä, paitsi ehkä tuo puuvillaneule oli vähän raskas, onneksi hengittävä.

Naureskelin vähän kun kipitin sateessa, olin aika hyvin varustautunut asusteiden suhteen - kengissä on kumipohjat ja laukku on vettä hylkivää kiiltonahkaa. Oletteko muuten jo kyllästyneet katsomaan mun samoja muutamia laukkuja joka postauksessa, meinasin jättää koko veskan pois näistä kuvista, mutta kuvaajaksi nakittamani Maija kehotti ottamaan sen mukaan, on kuulemma ihan kiva nähdä miltä sama laukku näyttää eri asukokonaisuuksien kanssa. Kiitos vaan tuosta tsempistä :) Beige laukku on kyllä ollut helppo yhdisteltävä, se sopii melkein mihin tahansa kokonaisuuteen, eikä ole kesälläkään niin raskas kuin vaikkapa musta laukku.

Hauskaa myöhäisiltaa!

PS. vikassa kuvassa joo on silmät kiinni, mutta kun siinä oli niin hyvä asento..

4 comments

  1. Mun mielestä,malliposee sopii sulle paremmin,koska sulla on raamia mitä kantaa. Toi tokavika kuva on sellanen ns: tönkkö.

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana asu ! Oletko ostanut hameen nyt vai joskus aikaisemmin ? Minusta ainakin on mukava katsoa miten saman laukun / kengät voi yhdistää eri asuihin. Luova bloggari on mielenkiintoisempi kuin sellainen joka koko ajan hankkii uutta :)

    VastaaPoista
  3. Anne Malia11/8/13 02:43

    Hee, mä taas tykkään enemmän noista ankeista poseista, hassu oon kyllä tiän :) Kun mä tuppaan aina vääntelehtimään liikaa..

    VastaaPoista
  4. Anne Malia11/8/13 02:45

    Kiitos Sara! Oon ostanut hameen jo vajaa pari vuotta sitten, vanha on. Totta, tykkään kyllä itsekin vaatteiden kierrättämisestä, näkee miten voi saada samoista jutuista uudenlaisia yhdistelmiä.

    VastaaPoista