Tietoa mainostajalle ›

SININEN PAITA

30.7.2013








(paitapusero Ralph Lauren / farkut Nudie / ballerinat Chanel / taulu Juhani Melender / valaisin Tom Dixon / muki Design Letters)

Pieniä palasia päivän asuvalinnasta. Klassinen sininen miestenpaidan tyylinen paitis on klassikko, minä pidän omastani reilusti väljänä ja hihat käärittyinä. Paidan kanssa kuvia sulostuttamaan pääsi isäni taulu, Tom Dixonin kuparin värinen valaisin ja kirjainmuki. Noista mukeista suosikkini on tuo W-kirjaiminen, ihan vaan koska tuo kirjain on visuaalisesti kaunis. Miksi mukissa pitäisikään olla oman nimen kirjain.

Kynsilakka on yksi tämän hetken suosikkisävyistä, Lumenen numero 4 Niittykukkia. Tämä oranssiin taittava korallinpunainen on raikas ja hyvä vaihtoehto perinteiselle punaiselle kynsilakalle. Pysyvyys on ollut hyvä, nämä lakat ovat olleet kynsissä nyt kolme päivää, kerran olen korjannut lakkakerroksella.

Mutta hei, mitäs teille kuuluu, oletteko jo palanneet lomalta töihin? Täällä blogissa jatketaan vielä elokuun puoliväliin saakka Evitan puolella, sitten palataan taas bloggerin puolelle. Tulen infoamaan lähemmin osoitteen vaihtumisesta. Muistattehan seurailla perässä sitten!

5 comments

  1. Kyn Silakka30/7/13 18:38

    Oma suosikkikynsilakkamerkkini pysyvyyden suhteen on Maybelineltä sellainen litteä puteli, pysyvät viikon usein täysin uudenveroisina. Sen sijaan harmittaa nytkin kynsissäni olevan Diorin lakan todella huono levittyvyys, eikä pysyvyyskään parhaimpia ole. Väri sen sijaan olisi!

    Kirkkaita lakkoja eri merkeiltä kokeilleena olen parhaimman löytänyt Rimmeliltä.

    VastaaPoista
  2. Mukana seuraillaan, tottakai. Huomasin että olit bloggeriin jo postauksia siirrellytkin. Siellä ollaan sitten kohta paluumuuttajina molemmat. :)

    VastaaPoista
  3. Anne Malia31/7/13 23:59

    Ihana nimimerkki :)

    Kiitos lakkavinkeistä, tutkailenpa noita seuraavan kerran kosmetiikkahyllyllä. Mulla ei ole tainnut ikinä olla Maybellinen lakkaa. Olen muuten huomannut saman Diorin levitettävyydestä, se kapoinen pensseli ei sovi mun mämmikouraan kovin hyvin, mutta pysyvyys on ollut mulla ihan hyvä.

    VastaaPoista
  4. Anne Malia1/8/13 00:00

    Paluumuuttajia :)

    Joo täytyy vähän säädellä vielä bloggeria, mä vaan oon niin huono sellaisissa.. Sulla muuten latautuu tosi hitaasti bloggerin sivu (kuvat), tiedätkö mistä se johtuu?

    VastaaPoista
  5. Oon huomannut. Padilla selaillessa avautuu ihan normaalilla vilkkaudella, mutta tietokoneella toisinaan tosi hitaasti. Harmillinen (ja vähän merkillinen) juttu, ja se on ratkaistavana parhaillaan. Toivottavasti saadaan pian kuntoon.

    VastaaPoista