Tietoa mainostajalle ›

KAMPAUSINSPO

12.7.2013

1sotkunuttura
kuva via Le Fashion

Pakko jakaa teille tämä kuva, kampaus on aivan täydellisen ihana. Miten saisin taiottua omaan pehkooni tuollaise huolettoman ja kuohkean nutturan?! Vinkkejä jakoon kiitos :)

Mitä mieltä olette huolettomista, hitusen tupeeratuista kampauksista?

Olen muuten saanut taas vähän lisää pukeutumisintoa. Olin eilen Ingan kanssa piiitkällä alennusmyyntishoppingkierroksella, teki inspiraatiolle taas hyvää. En edes muista koska olisin viimeksi rauhassa haahuillut kaupoissa. Oli superkivaa. Löysin vähän rihkamaa itselleni, esittelen ne vaikka huomenissa.

6 comments

  1. Mie painelin viime kesänä tän samaisen kuvan kanssa kampaajalle, kun tarvitsin ystävieni häihin juhlakampauksen. Auttaisikohan hiuspuuteri ja kevyt tupeeraus kuohkean kampauksen aikaansaamisessa?

    VastaaPoista
  2. Mä voin koittaa tehdä sulle! <3 Mä niin tykkään just tämän tyylisistä nutturoista. :)

    VastaaPoista
  3. Toi on mulla ihan suosikki kuva Pinterestissäni. Niin simppelin näköinen sekamelska, silti tyylikäs.
    Itse aina väkerrän nutturani hiuspuuterin, pinnien ja tupeerauksen kera. :)

    VastaaPoista
  4. Anne Malia13/7/13 03:02

    Hiuspuuteri voisi olla hyvä apu, tupeerausta myös ehdottomasti tarvitaan. Jos tämä oli mallikuvana, sulla oli varmaan ihana kampaus!

    VastaaPoista
  5. Anne Malia13/7/13 03:06

    Oi ihana, olis mahtis päästä sun käsittelyyn! <3 ihailen aina sun kuohkeita kampauksia. Pitää nähdä pian!

    VastaaPoista
  6. Anne Malia13/7/13 03:07

    Mä kans yritän aina tupeerata, mutta jotenkin mun liukas tukka latistuu silti, pitäisi varmaan koklata sitä puuteria!

    VastaaPoista