Lumene iholle

28.6.2013



Sain jokin aika sitten Lumenelta testattavaksi Time Freeze-ihonhoitotuotteita. Paketissa oli päivävoide, yövoide, silmänympärysvoide ja kiinteyttävä pikakaunistaja. Olen käyttänyt tuotteita nyt reilun kuukauden ja voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen; sekä ihoni tuntuun, että voiteiden koostumukseen ja tuoksuun. Pakkaukset ovat kauniin raikkaita ja tuotteet tuoksuvat aivan ihanalle. Iho tuntuu erittäin freesiltä käytön jälkeen. Pikakaunistajaa olen sutinut sekä päivä- että yövoiteen alle.

Olen aiemmin ostellut enimmäkseen hinnakkaita ihonhoitotuotteita, suosikkimerkkinä Dior. Nyt kuitenkin aion varmasti jatkossa ostaa Lumenea lisää. Nuorempana sitä ajatteli voivansa hidastaa hirmuisesti ryppyjen tuloa toinen toistaan kalliimmilla erikoisvoiteilla. Kun ikää oikeasti tulee enemmän, huomaa kosteutuksen olevan se kaikista tärkein juttu. Nämä voiteet kosteuttavat ja lisäksi lupaavat kiinteyttää ihoa. Tuotteiden tehoaineena on suomalainen puolukka, plussaa myös siitä.

Mihin te satsaatte ihon hoidossa?

Lumenelta on viime aikoina tullut monta hyvää tuotetta, joista on tullut suosikkejani. Palaan siis kosmetiikka-aiheeseen taas pian.

"yhteistyö"

11 comments

  1. Minä satsaan ihonhoidossani säännöllisyyteen, se on kaiken A ja O. Aamuin illoin tietyt puhdistus- ja puunausrituaalit pitävät kasvot kunnossa.

    Käytin vuosien ajan pelkästään Cliniquen tuotteita, mutta vajaa parisen vuotta sitten ryhdyin etsimään uutta merkkiä, koska ajattelin vaihtelun tekevän hyvää myös iholle. Pitkä on ollut prosessi ja ajoittain myös tuskastuttava. Nyt on tilanne se, että puhdistusaine, kasvovesi sekä meikinpoisto ovat apteekista ja seerumi, päivävoide ja kohotus Clarinsin. Silmänympärysvoide ja yövoide ovat edelleen Cliniquen kun niitä parempaa (minun iholle) ei ole löytynyt. Lumenelta kokeilin tuotteita, mutta silloin heillä ei kai tätä mainitsemaasi sarjaa vielä ollut, tai sitten se meni vain minulta silloin ohi. Pitänee kokeilla :)

    VastaaPoista
  2. Anne Malia29/6/13 21:15

    Mulla on sama tuon säännöllisyyden kanssa, olen ihan nuoresta tytöstä saakka huolehtinut ihon hoidosta päivittäisellä tasolla. Puhdistus ja kosteutus, nyt vanhemmiten iho kiittää. Olen myös aina varjellut ihoa liialta auringolta, en ikinä ole polttanut enkä oikeastaan käyttänyt alkoholiakaan, heh, nyt ne tulokset alkaa tuottaa iloa :))

    Kannattaa ehdottomasti kokeilla tuota Lumenen sarjaa, minä ainakin olen tykästynyt siihen kovin.

    VastaaPoista
  3. Olen tähän asti käyttänyt kasvojen kosteutukseen pientä sinistä Nivea Cremeä ja pessyt meikit aamuisin suihkussa... Kuivuuden vuoksi olen käyttänyt täsmähoitona erityisesti talvella sitä paksumpaa Bepanthenia. Milloinkas tämä ihonhoidon laiminlyönti tulee tosissaan kostautumaan? :) Ikäni lähenee 29 vuotta.

    VastaaPoista
  4. Satu Aho5/7/13 14:39

    hei Tuo kiinteyttävä tiiviste tosi hyvä olen käyttänyt ja tykännyt1

    VastaaPoista
  5. Minä olen käyttänyt nyt viime kuukaudet Lumenen apteekki-sarjaa (Lumene LAB) ja olen tykännyt kovasti. Ovat laadukkaan oloisia ja edullisiakin.

    VastaaPoista
  6. Anne Malia7/7/13 14:56

    Kannattaisi varmaan pestä kasvot ennen nukkumaan menoa :) muuten kuulostaa ihan hyvältä.

    VastaaPoista
  7. Anne Malia7/7/13 14:57

    Tiiviste on kyllä hyvää, tekee ihosta raikkaan oloisen. Kiva kuulla, että olet tykännyt siitä :)

    VastaaPoista
  8. Anne Malia7/7/13 14:57

    Minä en olekkaan kokeillut tuota heidän apteekkisarjaa, täytynee testata jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
  9. Sain jokin aika sitten Lumenelta testattavaksi Time Freeze-ihonhoitotuotteita . Paketissa oli päivävoide, yövoide, silmänympärysvoide ja kiinteyttävä pikakaunistaja. Olen käyttänyt tuotteita nyt reilun kuukauden ja voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen; sekä ihoni tuntuun, että voiteiden koostumukseen ja tuoksuun. Pakkaukset ovat kauniin raikkaita ja tuotteet tuoksuvat aivan ihanalle. Iho tuntuu erittäin freesiltä käytön jälkeen. Pikakaunistajaa olen sutinut sekä päivä- että yövoiteen alle.

    VastaaPoista
  10. Sähköpostilla on tullut joitakin kysymyksiä liittyen siihen miten säilytän kosmetiikkani kun siitä on blogissa ollut joitain pikku mainintoja siellä täällä ja tässäpä nyt pieni kertomus siitä sekä tietysti kuvia.

    VastaaPoista
  11. Tämä on ihan toivotonta. Omistan kasvot joissa on t-alueella hirveästi tukkeutuneita ihohuokosia, naama ei ole ihan tasavärinen vaan punoittaa jostain kohti hieman, tavallaan kasvot ovat rasvaiset (esim kun on meikit naamassa niin heti alkaa kiillellä), mutta kumminkin ihostani (varsinkin t-alueelta) irtoaa kuivaa ihoa. Pintakuiva? Posket ovat ihan hyvässä kunnossa, satunnaisia näppyjä tulee silloin tällöin. Nuorempana oli paljon enemmän näppylöitä mutta nykyään kadonneet. Silti pelottaa aina kokeilla huonoja tuotteita kun tuntuu että näpyt palaavat, vaikka taisivatkin olla vain joku teini-iän vaihe. Tavallaan olen ihan tyytyväinen kasvoihini, mutta jotenkin tuntuu että voisin käyttää parempiakin ihonhoitotuotteita. Nyt siis käytän Garnierin Fresh sarjaa. Sellaista vihreää, sekaiholle. Puhdistusaine ja kasvovesi ovat ihan ok, mutta tuo kosteusvoide. Äh ... Olen kokeillut muitakin markettituotteita, mutta tuntuu että nuo kaikki jättää jonkun kalvon ihon pinnalle, hilseilevät pois eivätkä tunnu kosteuttavan mitenkään vaikka koittaisi lisätä vielä toisen kerroksen. Kosteusvoide myös hieman kirvelee ja tuntuu että punoitus vain korostuu. Ajattelin että tuo johtuu siitä ettei se kosteuta tarpeeksi tai on liian tujua, mutta olen kokeillut kasvoilleni myös jotain ihan rasvoja, mutta tuntuu että tulee vain finnejä. Mistä voisi löytää hyvän kosteusvoiteen edullisesti, joka myös kosteuttaa?

    VastaaPoista