asusessa

10.6.2013





(raitateeppari Acne / farkut Zara / ballerinat Repetto / laukku Samuji)

Pienen pennun huumassa valokuvailut jäivät viikonlopulta. Esittelen tässä teille yhden viime viikon työasuistani. Omasta kaapista on mukava etsiä  viime kesän helmiä, kuten Acnen pehmoinen raidallinen t-paita ja Samujin ihana paksua nahkaa oleva laukku. Kesäaika on niin lyhyt, että edellisten sesonkien ostokset ovat vielä ihan uuden oloisia. Tuota laukkua tulin käyttäneeksi liian vähän, nyt korjaan tilanteen.

Olen järkevyyden puuskissani ajatellut siivoilla lisää vaatekaappiani ja olen myymässä tiettyjä juttuja, kuten joitakin ihania kenkiä. Luovun mm. Celinen korkeista sandaaleistani, koska ne vaan ovat liian isot mun jalkaan (38) laittelen jossain vaiheessa niistä postausta, pysykää kuulolla!

Mukavaa viikkoa!



Ps. Kiitos yhteisesti kaikille edellisen postauksen kommentoijille <3  Pikkuinen tyttöpentunen on ollut edelleen superkiltti, hän ei ole pissannut sisälle! Tyttö on nukkunut jokaisen yön rauhassa omalla pedillään vaeltelematta ja herännyt vasta kun meidän kello soi! Uskomaton tapaus 9-viikkoiseksi!

9 comments

  1. Kivan kesäinen asu ja tuo Samujin Vene Purse on kyllä kätevä ja kaunis, toimii miehillekin ;) Ja oli hauska törmätä lauantaina meidän reissulla sinne! Turku on kyllä ihana kesäkaupunki ja säätkin hellivät. Mukavaa alkua viikolle!

    VastaaPoista
  2. Anne Malia10/6/13 18:00

    Joo, Vene purse on kätevä, sinne mahtuu aika paljon tavaraa, pidän myös paksusta nahasta.

    Teille sattui kyllä mitä mainioin matkapäivä, nyt täällä onkin vähän karumpi keli. Turku on juurikin kiva retkikaupunki kauniina päivänä. Ja ihania tyttöjä olitte treffailleet. Mahtista viikkoa!

    VastaaPoista
  3. Onnea uudesta perheenjäsenestä! Sanat ei riitä kuvaamaan hänen ihanuutta! <3 Tuollainen kun olisi kotona, en malttaisi lähteä mihinkään, jäis työt ja kaikki :D

    VastaaPoista
  4. Moi Anne! Mä haluun ne sandaalit, ne on täydelliset!!! Mulla on myös 38 jalka, onkohan ne mullekin isot?

    VastaaPoista
  5. Anne Malia12/6/13 18:25

    Heissuli pipsa! Mun jalka on siis 37 ja sandaalit 38, joten varmaan just passelit sulle! Laita mulle meilii!

    VastaaPoista
  6. Oijjoi, mitkä sandaalit kyseessä? Itse olen juurikin 38-kokoa!

    VastaaPoista
  7. Ihana koiravauva. Lisää kuvia ja kuulumisia.

    VastaaPoista
  8. Anne Malia13/6/13 18:41

    Kiitos S :) Pikkuinen on kyllä semmoinen suloisuus ettei voi edes kuvailla! <3

    VastaaPoista
  9. Anne Malia13/6/13 18:42

    Ne hopeakantaiset yksilöt :) ilmoittelen jos pipsan kanssa ei päästä kauppoihin saakka!

    VastaaPoista